0113 – 370270 info@schotsmanwatersport.nl

F.A.Q.

Hieronder een antwoord op de meest gestelde vragen. Als er iets niet duidelijk is kunt je ons altijd nog even bellen of stuur een mail naar info@schotsmanwatersport.nl

1    ALGEMEEN
1.1 Kun je dichtbij parkeren?
1.2 Zijn er kleedkamers en douches?
1.3 Is er een restaurant?
1.4 Vanaf welke leeftijd mag je waterskiën?
1.5 Word je opgehaald met de boot?
1.6 Vanaf welke leeftijd mag je op het Aquapark?
1.7 Bestaan er Cadeaubonnen?
2    TICKETS
2.1 Hoe kan ik reserveren?
2.2 Als ik binnen 10 minuten na de betaling geen bevestigingsmail heb ontvangen?
2.3 Kan ik langskomen zonder te reserveren?
2.4 Zijn de waterski’s bij de prijs inbegrepen?
2.5 Moet ik mijn wetsuit van te voren reserveren?
2.6 Kan ik mijn ticket annuleren?
2.7 Als het gaat onweren of stormen?
2.8 Hoe reserveer ik een introductieles met de BONGOBON of Giftcard?
3    GROEPEN
3.1 Krijg ik korting als ik met een groep kom waterskiën?
3.2 Krijg ik korting als ik met een groep op het Aquapark ga?
3.3 Hoe reserveer ik een groepsarrangement?
3.4 Kan ik achteraf betalen?
3.5 Als er op het laatste moment een extra deelnemer bij komt?
3.6 Zijn er ook groepsarrangementen met eten en drinken?
4    VOORDEELKAART
4.1 Is de voordeelkaart persoonsgebonden?
4.2 Moet ik met een voordeelkaart of abonnement ook online reserveren?
4.3 Is een wetsuit of wakeboard bij de prijs inbegrepen?
4.4 Kun je je voordeelkaart volgend jaar nog gebruiken?
4.5 Wat kost een seizoensabonnement?
5    CORONAREGELS

 

1. Algemeen

1.1 Kun je dichtbij parkeren?
Ja, op enkele minuten loopafstand kun je de auto GRATIS parkeren.

1.2 Zijn er kleedkamers en douches?
Ja, er zijn gemeenschappelijke kleedkamers, een voor de heren en een voor de dames.
Voor de warme douche heb je een muntstuk van €0,50 nodig.

1.3 Is er een restaurant?
Ja, het naastgelegen Restaurant Beau4 heeft een zonnig terras met uitzicht op de waterski-kabelbaan en het Aquapark.
Bel om een tafel te reserveren: +31 113 370056

1.4 Vanaf welke leeftijd mag je waterskiën?
Meestal is ca. 10 jaar een goede leeftijd, maar ieder kind is anders. Alle deelnemers moeten minimaal diploma B hebben en in staat zijn om zelfstandig naar de oever te zwemmen, waarbij ze hun waterski’s meenemen.
Bij jeugd t/m 15 jaar moet een volwassene bij de balie toestemming geven dat het kind mag waterskiën.

1.5 Word je opgehaald met de boot?
Nee, je moet zo snel mogelijk uit het vaargebied zwemmen. De boot is er alleen voor onderhoud van de waterskibaan en calamiteiten.

1.6 Vanaf welke leeftijd mag je op het Aquapark?
Het water is 2 meter diep. Alle deelnemers moeten daarom minimaal diploma A hebben.
Kleine kinderen (onder de 10 jaar) hebben soms moeite om op de attributen te klimmen, het is dan handig als er ook een volwassene meegaat.

1.7 Bestaan er cadeaubonnen?
Wij verkopen Belevenisbonnen ter waarde van €19,50 (of €26,00). Met de CODE op de bon kan de begunstigde een ticket voor 1 uur (of 2 uur) reserveren. Momenteel is het nog niet mogelijk om een cadeaubon van een andere waarde te kopen, een wetsuit of wakeboard kan op de dag zelf worden gehuurd.

2. Tickets

2.1 Hoe kan ik reserveren?
Je kunt online tickets boeken via de website, minimaal 3 uur van te voren. Je kunt betalen met iDeal, credit card of Bancontact.
De bevestigingsmail is je betalingsbewijs, deze toon je een half uur voor aanvang bij de balie van het cablepark.

2.2 Als ik binnen 10 minuten na de betaling geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Meestal heb je dan je email-adres niet goed ingevuld. Als het bedrag van je bankrekening is afgeschreven is de boeking gelukt. Je kunt dan bellen of mailen om alsnog de bevestiging te ontvangen.

2.3 Kan ik langskomen zonder te reserveren?
Tot een half uur voor aanvang van het nieuwe blok kun je nog een ticket kopen aan de balie, maar de kans is groot dat er geen plaats meer is. Je kunt alleen met PIN betalen. Om teleurstelling te voorkomen adviseren we om altijd van te voren te reserveren.

2.4 Zijn de waterski’s bij de prijs inbegrepen?
Het gebruik van standaard waterski’s is bij de prijs inbegrepen. Voor een wakeboard betaal je €7 extra.
We adviseren om eerst te leren waterskiën, voordat je begint met wakeboarden.

2.5 Moet ik mijn wetsuit van te voren reserveren?
Nee, we hebben er voldoende in alle maten. Als je je ticket geboekt hebt kun je later aan de balie nog een wetsuit (of wakeboard) huren. Je kunt alleen met PIN betalen.

2.6 Kan ik mijn ticket annuleren?
Tot 24 uur van te voren kun je een los* ticket kosteloos omboeken naar een andere datum. Dit doe je door de bevestigingsmail te ‘replyen’ en de nieuwe datum/tijd door te geven. Er wordt geen geld terug gegeven.
* voor (groeps)arrangementen geldt 7 dagen

2.7 Als het gaat onweren of stormen?
Wanneer er extreem slecht weer verwacht wordt, nemen wij contact met je op. Je kunt het ticket dan naar een andere datum/tijd verplaatsen of je ontvangt je geld terug (via de bank).
Gaat het onweren tijdens je uur, dan krijg je de resterende tijd op een andere dag bijgeschreven.

2.8 Hoe reserveer ik een waterski introductieles met een BONGOBON of Giftcard?
Stuur minimaal 3 dagen van te voren een mail naar: info@schotsmanwatersport.nl
Vermeld de gewenste datum, je naam en je telefoonnummer. Wij sturen dan een bevestiging van de reservering.
Breng op de dag zelf de BONGOBON of Giftcard mee als betalingsbewijs.

3. Groepen

3.1 Krijg ik korting als ik met een groep kom waterskiën?
Groepen van 10 personen of meer ontvangen €3 per persoon korting op het ticket.

3.2 Krijg ik korting als ik met een groep op het Aquapark ga?
Groepen van 12 personen of meer ontvangen €1,25 per persoon korting op het ticket.

3.3 Hoe reserveer ik een groepsarrangement?
Groepen van 10-15 personen boeken de tickets via de website.
Wetsuits of wakeboards worden op de dag zelf aan de balie afgerekend. Er kan daar alleen met PIN betaald worden.

Bestaat de groep uit meer dan 15 deelnemers, dan kun je een mail sturen naar info@schotsmanwatersport.nl
Vermeld graag de gewenste datum/tijd, het aantal deelnemers, eventuele huurmaterialen en je telefoonnummer.
Je ontvangt vervolgens een bevestiging en een factuur met een betaallink.

3.4 Kan ik achteraf betalen?
Nee, alleen betaalde tickets zijn gereserveerd.

3.5 Als er op het laatste moment een extra deelnemer bij komt?
Twijfelaars kunnen tot 3 uur van te voren zelf online een ticket boeken, als er nog plaats is in dat blok.

3.6 Zijn er ook groepsarrangementen met eten en drinken?
Jazeker! Neem daarvoor contact op met Restaurant Beau4: rene@restaurant-beau4.nl

4. Voordeelkaart

4.1 Is de voordeelkaart persoonsgebonden?
Nee, er kunnen verschillende personen van de 10-rittenkaart gebruik maken.

4.2 Moet ik met een voordeelkaart of abonnement ook online reserveren?
Ja, je boekt je ticket en vult bij de betaling je CODE in.
Klik op CONTROLEREN, dan wordt er automatisch een ‘rit’ afgeboekt.

4.3 Is een wetsuit of wakeboard bij de prijs inbegrepen?
Nee, huurmaterialen betaal je voor aanvang van het blok aan de balie (met PIN).
Als je wilt mag je ze ook bij de online-boeking afrekenen.

4.4 Kun je je voordeelkaart volgend jaar nog gebruiken?
De CODE van je kaart is alleen dit seizoen geldig. Volgend jaar vervalt de korting.

5. Coronaregels

Om verspreiding van het COVID-19 virus te voorkomen hanteren wij zgn. Coronaregels, dat betekent dat alléén deelnemers (die gereserveerd hebben) de steiger op mogen, dat zij verklaren gezond te zijn en dat iedereen 1,5m afstand houdt van elkaar. Onze instructeurs geven duidelijke aanwijzingen, maar mogen niet fysiek ondersteunen. Tevens kan het zijn dat de kleedkamers, douches en toiletten gesloten moeten blijven.